FAQ (PREGUNTES FREQÜENTS)
COM PUC COMPRAR?
A través de la nostra botiga online www.frigotienda.es pots realitzar la teva comanda de manera còmoda i segura per adquirir els nostres productes prement l'opció “afegir a la cistella”.
Per formalitzar i finalitzar la compra, prem a “confirmar comanda” indicant les dades necessàries per al pagament i l'enviament per iniciar el procés de preparació i enviament tan aviat com es pugui en un màxim d'1-2 dies laborables.
Si t'interessa algun producte que no és a la botiga, posa't en contacte amb nosaltres.
​
TENIU UNA COMANDA MÍNIMA?
Perquè una compra pugui ser efectuada, el valor deu ser igual o superior a 30€.
Si la quantitat total de la comanda supera els 60€, l'enviament d'aquesta serà gratuït.
​​
TENEN L'IVA INCLÒS ELS PRODUCTES DE LA BOTIGA?
Tots els productes que estan a la nostra botiga en línia tenen inclòs l'IVA corresponent.
​
PUC REALITZAR LA COMANDA PER TELÈFON?
És clar, només heu de contactar a través del nostre canal web o el nostre telèfon d'atenció al client +34 678 81 44 92 i un dels nostres agents us atendrà personalment.
​
COM S'ENVIEN ELS PRODUCTES?
A La Frigotinda protegim al màxim el producte per lliurar en perfectes condicions un producte fresc i congelat.
El nostre embalatge consta d'una caixa isotèrmica precintada o una capsa de cartró especialment dissenyada per a productes a temperatura perquè no s'humitegi l'embalatge. Al nostre interior el producte està envasat o embolicat en paper de plàstic protegint perfectament el producte sense tenir contacte directe entre ells.
Totes les comandes surten del Prat de Llobregat (Barcelona) correctament empaquetades perquè arribin a la destinació en òptimes condicions.
Segons la destinació del client el podem lliurar amb la nostra pròpia flota de furgonetes de dues temperatures (-18ºC / 3ºC) o s'avisa a la nostra agència de transport urgent per a fred (J.CARBÓ) que passi a recollir-lo per les nostres instal·lacions.
​
QUINES SÓN LES ZONES DE REPARTIMENT?
Efectuem lliuraments locals a ubicacions concretes: el Prat de Llobregat, el Sant Boi de Llobregat, el Cornellà de Llobregat, l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona, ​​Castelldefels i Sant Cugat del Vallès.
​
QUAN REBRÉ LA MEVA COMANDA?
Si el producte es troba en estoc, l'enviament de la comanda serà cursat immediatament a l'adreça de lliurament indicada pel client i lliurat en el termini d'1-2 dies laborables a comptar des del moment de tramitació de la comanda.
En general, llevat que hi hagi festius pel mig, seguim aquesta regla per assignar-te una data de lliurament que serà la més propera que podem oferir.
L'horari de repartiment és de dimarts a dissabte 9:00 a 15:00 h.
Si hi hagués qualsevol imprevist en el lliurament de la comanda ens posaríem en contacte a través de la seva adreça de correu electrònic, que us demanem a l'hora de fer el registre a la web, per trobar una solució. Alternativament, podríem posar-nos en contacte per telèfon, si ho hagués facilitat, o directament intentar una segona entrega a l'adreça facilitada. En cas de no haver-se pogut contactar ni lliurar el producte a la primera ni segona visita, el client serà responsable de contactar amb el transportista o amb La Frigotienda a través de correu electrònic i assumirà els costos addicionals que poguessin suposar successives entregues.
​
QUINES SÓN LES TARIFES D'ENVIAMENT?
Per a comandes la recollida de les quals sigui a la botiga (La Frigotienda) no es cobrarà cap despesa d'enviament.
Disposa del servei "Click & Collect" que es farà efectiu a la data i hora acordada amb el client entregat a l'establiment La Frigotienda el Prat de Llobregat.
​
​
Les regions a les quals es realitza entrega a domicili són les següents:
El Prat de Llobregat
Sant Boi de Llobregat
Cornellà de Llobregat
Hospitalet de Llobregat
Barcelona
Castelldefels
Sant Cugat del Vallès
Vàlid per a lliuraments de dimarts a dissabte.
Per estar al dia de la llista de poblacions actives per al repartiment a La Frigotienda, consulta al nostre apartat de la web.
​
QUINES SÓN LES FORMES DE PAGAMENT DISPONIBLES?​
S'accepten pagaments en la pasarel·la de pagamnet de la nostra e-commerce. Les targetes permeses són Visa, Visa Electron, MasterCard i Maestro.
També disponible l'opció d'efectuar el pagament a través de Google Pay i Apple Pay. Si fos necessari fer qualsevol devolució o cancel·lació de la comanda, l'import es reemborsarà a través de la mateixa targeta de pagament.
​
COM SÉ SI LA COMANDA S'HA REALITZAT CORRECTAMENT?
Un cop feta la comanda, sempre t'enviarem un correu de confirmació amb el detall de la compra realitzada.
​
QUÈ FAIG SI NO PUC REBRE LA MEVA COMANDA DURANT L'HORARI DE LLIURAMENT?
Les comandes que no es puguin servir per motius imputables al client seran tornades a la nostra plataforma del Prat de Llobregat (Barcelona) i es tornarà a contactar amb el client per acordar propers passos de la comanda no entregada.
És molt important verificar que l'adreça d'enviament sigui correcta a l'hora de fer la comanda i aconsellem identificar al camp d'observacions un horari aproximat per executar el lliurament de la comanda.
​
PUC RETORNAR UNA COMANDA?
Els productes frescos aquí oferts són peribles i tal com indica a l'article 102 TRLGDCy U, els clients NO tindran dret a desistir la compra realitzada excepte: “Únicament serà possible tornar-ho si es demostra que els productes que han estat enviats estan en mal estat”.
Per fer-ho enviarem un repartidor perquè reculli la mercaderia per comprovar l'estat del producte.
​
COM PUC ACONSEGUIR PUNTS?
-
​COMPRAR UN PRODUCTE: 1 punt per cada € gastat.
-
REGISTRAR-SE: 50 punts.
​
-
GUANYA RECOMPENSES: 300 punts = Descompte de 5 € en comandes superiors a 60 €.
​
Els punts adquirits per compra només s'efectuen si es realitzen les comandes a través de la pàgina web.