top of page

FAQ (PREGUNTES FREQÜENTS)

COM PUC COMPRAR?

A través de la nostra botiga online www.frigotienda.es pots realitzar la teva comanda de manera còmoda i segura per adquirir els nostres productes prement l'opció “afegir a la cistella”.

 

Per formalitzar i finalitzar la compra, prem a “confirmar comanda” indicant les dades necessàries per al pagament i l'enviament per iniciar el procés de preparació i enviament tan aviat com es pugui en un màxim d'1-2 dies laborables.

 

Si t'interessa algun producte que no és a la botiga, posa't en contacte amb nosaltres.

​

TENIU UNA COMANDA MÍNIMA?

Perquè una compra pugui ser efectuada, el valor deu ser igual o superior a 30€.

Si la quantitat total de la comanda supera els 60€, l'enviament d'aquesta serà gratuït.

​​

TENEN L'IVA INCLÒS ELS PRODUCTES DE LA BOTIGA?

Tots els productes que estan a la nostra botiga en línia tenen inclòs l'IVA corresponent.

​

PUC REALITZAR LA COMANDA PER TELÈFON?

És clar, només heu de contactar a través del nostre canal web o el nostre telèfon d'atenció al client +34 678 81 44 92 i un dels nostres agents us atendrà personalment.

​

COM S'ENVIEN ELS PRODUCTES?

A La Frigotinda protegim al màxim el producte per lliurar en perfectes condicions un producte fresc i congelat.

El nostre embalatge consta d'una caixa isotèrmica precintada o una capsa de cartró especialment dissenyada per a productes a temperatura perquè no s'humitegi l'embalatge. Al nostre interior el producte està envasat o embolicat en paper de plàstic protegint perfectament el producte sense tenir contacte directe entre ells.

 

Totes les comandes surten del Prat de Llobregat (Barcelona) correctament empaquetades perquè arribin a la destinació en òptimes condicions.

Segons la destinació del client el podem lliurar amb la nostra pròpia flota de furgonetes de dues temperatures (-18ºC / 3ºC) o s'avisa a la nostra agència de transport urgent per a fred (J.CARBÓ) que passi a recollir-lo per les nostres instal·lacions.

​

QUINES SÓN LES ZONES DE REPARTIMENT?

Efectuem lliuraments locals a ubicacions concretes: el Prat de Llobregat, el Sant Boi de Llobregat, el Cornellà de Llobregat, l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona, ​​Castelldefels i Sant Cugat del Vallès.

​

QUAN REBRÉ LA MEVA COMANDA?

Si el producte es troba en estoc, l'enviament de la comanda serà cursat immediatament a l'adreça de lliurament indicada pel client i lliurat en el termini d'1-2 dies laborables a comptar des del moment de tramitació de la comanda.

En general, llevat que hi hagi festius pel mig, seguim aquesta regla per assignar-te una data de lliurament que serà la més propera que podem oferir.

 

L'horari de repartiment és de dimarts a dissabte 9:00 a 15:00 h.

Si hi hagués qualsevol imprevist en el lliurament de la comanda ens posaríem en contacte a través de la seva adreça de correu electrònic, que us demanem a l'hora de fer el registre a la web, per trobar una solució. Alternativament, podríem posar-nos en contacte per telèfon, si ho hagués facilitat, o directament intentar una segona entrega a l'adreça facilitada. En cas de no haver-se pogut contactar ni lliurar el producte a la primera ni segona visita, el client serà responsable de contactar amb el transportista o amb La Frigotienda a través de correu electrònic i assumirà els costos addicionals que poguessin suposar successives entregues.

​

QUINES SÓN LES TARIFES D'ENVIAMENT?

Per a comandes la recollida de les quals sigui a la botiga (La Frigotienda) no es cobrarà cap despesa d'enviament.

Disposa del servei "Click & Collect" que es farà efectiu a la data i hora acordada amb el client entregat a l'establiment La Frigotienda el Prat de Llobregat.

​

​

Les regions a les quals es realitza entrega a domicili són les següents:

El Prat de Llobregat 

Sant Boi de Llobregat 

Cornellà de Llobregat 

Hospitalet de Llobregat 

Barcelona 

Castelldefels 

Sant Cugat del Vallès

 

Vàlid per a lliuraments de dimarts a dissabte.

Per estar al dia de la llista de poblacions actives per al repartiment a La Frigotienda, consulta al nostre apartat de la web.

​

QUINES SÓN LES FORMES DE PAGAMENT DISPONIBLES?​

S'accepten pagaments en la pasarel·la de pagamnet de la nostra e-commerce. Les targetes permeses són Visa, Visa Electron, MasterCard i Maestro.

També disponible l'opció d'efectuar el pagament a través de Google Pay i Apple Pay. Si fos necessari fer qualsevol devolució o cancel·lació de la comanda, l'import es reemborsarà a través de la mateixa targeta de pagament.

​

COM SÉ SI LA COMANDA S'HA REALITZAT CORRECTAMENT?

Un cop feta la comanda, sempre t'enviarem un correu de confirmació amb el detall de la compra realitzada.

​

QUÈ FAIG SI NO PUC REBRE LA MEVA COMANDA DURANT L'HORARI DE LLIURAMENT?

Les comandes que no es puguin servir per motius imputables al client seran tornades a la nostra plataforma del Prat de Llobregat (Barcelona) i es tornarà a contactar amb el client per acordar propers passos de la comanda no entregada.

 

És molt important verificar que l'adreça d'enviament sigui correcta a l'hora de fer la comanda i aconsellem identificar al camp d'observacions un horari aproximat per executar el lliurament de la comanda.

​

PUC RETORNAR UNA COMANDA?

Els productes frescos aquí oferts són peribles i tal com indica a l'article 102 TRLGDCy U, els clients NO tindran dret a desistir la compra realitzada excepte: “Únicament serà possible tornar-ho si es demostra que els productes que han estat enviats estan en mal estat”.

 

Per fer-ho enviarem un repartidor perquè reculli la mercaderia per comprovar l'estat del producte.

​

COM PUC ACONSEGUIR PUNTS?

  • ​COMPRAR UN PRODUCTE: 1 punt per cada € gastat.

  • REGISTRAR-SE: 50 punts.

​

  • GUANYA RECOMPENSES: 300 punts = Descompte de 5 € en comandes superiors a 60 €.

​

Els punts adquirits per compra només s'efectuen si es realitzen les comandes a través de la pàgina web.

bottom of page